קידום אתרים אורגני SEO

seo

כשאנו חושבים איך לקדם את העסק שלנו במכונה המשומנת של גוגל

לפני שנגש לזה אנו נחקור את המושגים הבאים :

  1. קידום אורגני .
  2. קידום ממומן .

קידום אורגני בגוגל

מנוע החיפוש של גוגל הוא בעצם מערכת מחשב רובוטית  שבנויה היטב לנהל את מיקום של האתרים השונים וחלקם הינם אתרים של המתחרים שלנו . מנוע החיפוש של גוגל הגדיר לעצמו את תהליך הקידום כקידום טבעי כפי שהיקום בנוי . חברת גוגל לא טרחה לגלות לנו את האלגוריתמים שלה . אבל מניסיון אנו יודעים על חלקים רבים ואיזה דבר כדאי לנו לעשות ובעיקר מה לא לעשות .

מילות מפתח
אחד הכללים החשובים בקידום אורגני הוא השימוש במילות מפתח נכונות כך שיהיו תואמות למה שאתרכם מציע.
התאמת תוכן
התוכן הוא החלק המרכזי בוא מוזרים מילות המפתח ויש לכתובו בצורה עניינית כך שמנועי חיפוש יכלו לסרוק אותו נכון.
קישורים מובלטים
מלבד מהפן הקידומי, אחד הדברים שמושכים את המבקרים באתר הוא שימוש במחרוזת מילים נכונה בתוך כתובת הקישור.
עוזרים לגוגל לסרוק
אנו בונים את התוכן באתר בצורה עניינית כך שגוגל סורק את האתר וממיין אצלו בשרתים את התוכן שלכם בצורה עניינית.

קידום ממומן

הקידום הממומן מתפרסם בתוך המערכת האורגנית של גוגל  , גוגל הכניסה מערכת לקידום ממומן כמערכת פרסום שמתאימה לכל מי שחפץ לפרסם את העסק , חברה או מוצר כל שהוא . הקידום הממומן הינו מערכת פרסום מורכבת מאוד למרות שגוגל מנסה להפשיט את התהליך . חובה הבנה מעמיקה בתהליך הפרסום כדי לקבל תוצאות טובות .  הפרסום בגוגל וכמו כן ברשתות החברתיות הינו תהליך מתמשך שאיבת מידע על החברה והגדרת המיקום של אתר החברה בכל מיני תהליכים שונים . עד לקבלת המיקום הרצוי במערכת החיפוש של גוגל

קידום אורגני זה משהו שבתקופה הביזנטית בטח לא חשוב שיש צמד מילים שכאלה … אז מה זה בעצם איך עושים את זה ומה זה נותן לנו בעצם !

קידום אורגני

זה בעצם להיכנס ללוגרתמים של גוגל ולהבין איך הוא נותן תעדוף לחברה אחת להיות מוצגת למעלה כאשר אנו עושים חיפוש כל שהוא , וחברה אחרת כלל לא מוצגת . אז עם ים של צניעות ומקצועיות רבה ולאחר עבודה מותשת ואין סוף של זמן אנו אומנים באלגורתמים של גוגל ויודעים מתי גוגל מתחיל להבין שיש חברה אמיתית בתוך עולם של אתרים ורטואלים כמעט אין סופיים . כיום אנו יכולים לשנות את מיקומך ממקום שבכלל אתה לא קיים . לעמוד הראשון ! .

נשמע מוזר .. לא אצלנו ! אנו מתחייבים שאנו נשים אותך בעמוד הראשון תוך חמישה שישה חודשים (אפשר גם פחות אבל

 אז אנו שמים אותך בזכוכית מגדלת אצל אבא גוגל . דבר שיכול גם להזיק לך ) . 

הכוח שאתה נמצא בעמוד הראשון אין ספק שמקטלג אותך כחברה אמינה בראש ובראשונה . ומכאן השמיים זה הגבול פרסום אוטומאטי נגיש , יותר לקוחות יותר עבודה ועל זה נאמר ברכה והצלחה .

חיפוש

03-5244490
ראשון – חמישי: 8:00 - 17:00
בית התוכנה ׳וובס׳ פועל משנת 1995 ומעניק שירותים לאלפי לקוחות מרוצים מזה עשרים וחמש שנים. אנו עובדים עם לקוחות שמבינים באיכות ובשירות ומעניקים להם שקט נפשי באמצעות מגוון השירותים אותם אנו מספקים.
רח' פינחס ספיר 8
נס ציונה
התקשרו אלינו: 03-5244490
(ראשון - שישי)
ראשון - חמישי
(08:00 - 17:00)

דברו איתנו כדי שנוכל להגשים את הפרויקט שלך

צרו קשר
03-5244490
08-674421

Start your project